wtorek, 23 kwietnia 2013

Mały, zakupowy haul

Hej,

W weekend wybrałam sie na mały spacer po sklepach, ot tak zobaczyć co mają i oczywiście nie wyszłam z pustymi rękami;) Co wpadło w moje ręcę?


W Sephorze małe "duże" przeceny. Na ich stronie internetowej możecie zobaczyć niestety tylko część rzeczy, których ceny zostały obniżone, dlatego jeśli nic Was nie zainteresowało t o itak myślę, że warto się wybrać. Czasem ceny są wręcz powalające. Ja skusiłam się na 2 produkty, o których nigdy nie słyszałam i których nigdy wcześniej nie widziałam.
1. Sephora, Rollon Anti Imperfection, 10,90zł (cena regularna: 39zł)
2. Sephora, Serum Pore Refining, 19,90zł (cena regularna: 69zł)


Potem wybrałam się do SuperPharm, gdzie miałam upatrzone dwa produkty. Oczywiście nie skończyło sie tylko na 2 kosmetykach;) Do koszyka władowałam:

1. Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Eyeliner, 19,49zł
2. L'Biotica, aktywne serum do rzęs, 11,99zł
3. Biovax, A+E serum wzmacniające do włosów, 6,99zł
4. Rimmel, Salon Pro by Kate Moss kolor 701 Jazz Funk, 13,49zł
5. Rimmel, 60 seconds kolor 315 Ready, Aim, Paint!, 7,49zł

Jestem bardzo zadowolona z zakupów i ciekawa tych produktów, ponieważ większość z nich po raz pierwszy zagości w mojej kosmetyczce. Oczywiście kolory lakierów na zdjęciu znacznie odbiegają od ich rzeczywistego wyglądu;) Lakier 60 seconds jest krwisto czerwony odrobinę wpadając w róż, a lakier Kate Moss jest w kolorze intensywnego, pastelowego różu. Oba są przepiękne i to zdecydowanie moje kolory. Mam nadzieję, że się sprawdzą=)

Miałyście już któreś z tych kosmetyków? Jakie wrażenia?

3 komentarze:

  1. Oj w linerze z maybelline ie zakochasz:) ja przepadlam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie użyłam raz i rzeczywiście - podczas aplikacji byłam oczarowana. Już myślałam, że zajmie zaszczytne pierwsze miejsce na podium dedykowanym eyelinerom, ale jednak jego "żywotność" na moich powiekach po kilku godzinach zweryfikowała moją, jak widać, przedwczesną opinię. Kreska już po 4 godzinach wyblakła i odbiła mi się na górnej powiece. Jak dla mnie to wada nie do wybaczenia, jeśli chodzi o eyeliner. U Ciebie też się tak dzieje?
      Jednak nie poddaję się, daję mu kolejną szansę i troszkę poeksperymentuję, bo pierwsze wrażenie było na tyle dobre, że muszę coś wykombinować=P

      Usuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kombajny kosmetyczne 3w1 . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

© 2011 TuttiBeauty, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena